Η«εκπαιδευτική» τηλεόραση

[ Φοίβος Γκικόπουλος / Ελλάδα / 10.01.18 ]

        Το zapping είναι εξαιρετικά εκπαιδευτικό: σε αρκετά κανάλια βρίσκεις προγράμματα ανούσια ή τουλάχιστον αποκρουστικά∙ στην πλειονότητα βρίσκεις διαφημίσεις προϊόντων αμφίβολης ποιότητας (βλ. νανο-γιλέκα, κρέμες για τις ρυτίδες, ανατομικές παντόφλες, κλπ). Έτσι μπορείς να καταλάβεις μέχρι ποιο σημείο έχει εμπορευματοποιηθεί ο κόσμος μας: για το λόγο αυτό το zapping είναι περισσότερο εκπαιδευτικό από πολλά βιβλία κοινωνιολογίας.

 *Ο Φοίβος Γκικόπουλος είναι ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ